Nyhet

Det har aldrig varit enklare att göra en felanmälan

Kontakta oss
Andreas Hed

Andreas Hed

Nordic Customer Care+ Manager

+46(0)70-856 12 41

I syfte att öka vår effektivitet och därmed förbättra kundupplevelsen, presenterar vi nu möjligheten att göra en felanmälan genom en enkel scanning av vår nya QR kod.

QR koden styr dig direkt till vårt formulär för felanmälan

Den största fördröjningen i vår hantering av felanmälningar beror oftast på att vi saknar rätt information, detta är avgörande för att snabbt lokalisera felet och därmed vidta rätt åtgärder. Hur snabbt vi kan hjälpa våra kunder beror på många olika faktorer, behöver vi skicka en tekniker? Behövs byte av en reservdel? Kan vi instruera kunden på distans för att själv åtgärda felet?

Din verksamhet är vår prioritet

Att din anläggning fungerar enligt dina och medlemmarnas förväntningar är en av våra viktigaste prioriteringar. Därför väljer vi nu att göra det enkelt för dig att få den hjälp du behöver när du som mest behöver den. Genom att endast använda kameran i din telefon scannar du koden som snabbt leder dig till vårt formulär.

Minimera fel, undvik driftstopp och förenkla tråkiga processer

Fr.o.m. första juli 2020 kommer alla produkter som installeras ha en klisterlapp med den nya QR koden placerad bredvid serienummerlappen.
Alla ni som har produkter som installerades innan juli 2020 har nu chansen att beställa klisterlappar för att själva klistra på era produkter.

Beställ antal klisterlappar du behöver redan idag. Det gör du genom att skicka oss ett mejl till info@qicraft.se.

Observera placeringen av klisterlappen, detta är viktigt då den inte bör förväxlas med andra eventuella QR koder avsedda för användarna, se bild.

Du kan självklart anmäla fel även här, via hemsidan, genom att använda formuläret.
Vi vill understryka hur viktigt det är att du, vid felanmälan, använder dig av vårt formulär.

Viktigt

Vid anmälan på annat sätt än via formuläret kan vi tyvärr inte garantera varken svarstid eller exakt tid när felet blir åtgärdat.