Serviceavtal

Din driftsäkerhet är vår prioritet. 

Att köpa träningsutrustning är en stor investering och för oss är det viktigt att kunna garantera en hög kvalitet till dig som kund även på service. Ett serviceavtal från Qicraft hjälper dig med driftsäkerhet och budgetering av servicekostnader. Regelbunden genomgång av utrustningen garanterar dig bästa kvalitet och funktionalitet, och förlänger utrustningens livslängd och andrahandsvärde. 

 

Serviceavtalet är en säkerhetsprodukt för att säkerställa att den höga standarden på utrustningen upprätthålls under dess livslängd och att kundens säkerhet och träningsupplevelse tillvaratas.

Vi erbjuder idag två olika typer av serviceavtal:

Base Care

Ett serviceavtal utformat för att hjälpa dig med förebyggande underhåll och reparation. Passar kunder som vill ha regelbundet förebyggande underhåll. Efter utförd service får du ta del av serviceprotokoll med rekommendationer om lämpliga åtgärder.
10% rabatt på båda reservdelar delar och på teknikerns tid.

 

Extra tillval:

 – Extra förebyggande servicebesök per år

 – Förlängd garanti (Display – styrbox)*

 – Utökad rabatt på reservdelar

 – Digital Support (utan licenser)

Premium Care

Ett serviceavtal utformat för kunder som vill ha utrustning i toppskick. Inga oförutsedda kostnader gör det lättare att planera budgetåret. 

 

Ett avtal som ser till att du alltid får bästa möjliga service. Dina ärenden är alltid prioriterade för att du ska kunna få så snabb hjälp som möjligt.  

 

Extra tillval:

 – Extra förebyggande servicebesök per år

 – Digital Support (utan licenser) 

Rikstäckande serviceteam

Vi erbjuder rikstäckande service för dina Technogym-produkter, både för privat och företagsbruk. Våra servicetekniker utför regelbunden service, reparationer och underhåll av träningsutrustning åt dig som kund. Vårt serviceteam har certifieringar för att utföra allt från service och reparationer till mjukvaruuppgraderingar, underhåll och garantireparationer på din träningsutrustning. Serviceteamet består av servicetekniker, kundtjänst, reservdelslagring och logistik. För att kunna kvalitetssäkra vår utrustning rekommenderar vi att vår utrustning monteras och anpassas av auktoriserade montörer. Serviceavtalet hjälper till att öka tillförlitligheten och livslängden på dina maskiner

Vad säger våra kunder om oss

  • Trevlig personal
  • Smidigt
  • Snabb återkoppling
  • Hjälpsamma och kunniga
  • Kvalitetsprodukter
  • Bra och snabb service
  • Professionella 
  • Serviceinriktad person.
  • Snabb svarstid
  • Effektiv, kunnig och lösningsorienterad servicetekniker
  •  
  •  

Jag vill gärna mer om serviceavtal

teckna-serviceavtal-qicraft-sweden